Cât timp durează să îmi primesc comanda?

Timpul de livrare este de 1-3 zile. Vă rugăm să așteptați să treacă aceste zile până să ne contactați.

Ce metode de livrare oferiți?

Folosim FANCourier pentru a livra toate comenzile noastre în România.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm plata prin ramburs la curier, credit card și PayPal.

Am plasat o comandă, pot schimba adresa de livrare?

Dacă trebuie să schimbați adresa de livrare, trebuie să dați un email către suportul nostru (suport@ielm.ro) în maxim 24 de ore.

Am plasat o comandă, pot adăuga un produs nou?

Comanda va fi procesată în scurt timp de la plasarea acesteia, așa că soluția este să plasați o comandă nouă pentru produsul nou.

Cum pot returna un produs?

Satisfacția voastră este prima noastră grijă. Puteți returna un produs nepersonalizat, dacă nu sunteți mulțumit, în maxim 14 de zile de la primirea comenzii și veți primi banii înapoi după ce vom primi pachetul returnat. In cazul in care produsele vor fi restituite, se va rambursa clientului doar pretul platit pentru produsele comandate, fara costurile de transport respectiv curierat. Costurile de transport vor fi suportate integral de catre client, iar in cazul unui retur, acestea nu vor fi rambursate clientului. PRODUSE PERSONALIZATE In cazul produselor personalizate nu exista optiunea Plata Ramburs si nu exista nici posibilitatea returnarii produselor comandate.

Cum pot schimba un produs?

Momentan nu oferim posibilitatea de a schimba produsele comandate. Dacă vreți o altă mărime sau un alt produs, vă rugăm să plasați o altă comandă. Apoi returnați produsul pe care nu doriți să-l păstrați. In cazul in care produsele vor fi restituite, se va rambursa clientului doar pretul platit pentru produsele comandate, fara costurile de transport respectiv curierat. Costurile de transport vor fi suportate integral de catre client, iar in cazul unui retur, acestea nu vor fi rambursate clientului. PRODUSE PERSONALIZATE In cazul produselor personalizate nu exista optiunea Plata Ramburs si nu exista nici posibilitatea schimbarii produselor comandate.

Pot comanda prin telefon sau email?

Nu primim comenzi prin telefon sau email. Vă rugăm să plasați comenzile pe site-ul nostru.
Dacă nu ați găsit un răspuns printre întrebările de mai sus, contactați-ne.