LIVRARE GRATUITĂ

pentru comenzi mai mari de 900 lei

Retur în 14 zile

Hăinuțe personalizate

Vezi detalii

FAQ

Întrebări frecvente

Cât timp durează să îmi primesc comanda?

Timpul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare. Vă rugăm așteptați să treacă această perioadă până ne contactați.

Ce metode de livrare oferiți?

Folosim serviciile de curierat rapid ale FAN Courier si Cargus pentru a livra toate comenzile noastre în România.

Cum îmi pot urmări pachetul?

Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi un link de urmărire prin e-mail pentru a vă urmări coletul.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm plata prin ramburs la curier, card bancar și PayPal.

Am plasat o comandă, pot schimba adresa de livrare?

Dacă trebuie să schimbați adresa de livrare, vă rugăm să trimiteți un email către serviciul nostru de suport clienți (suport@ielm.ro), în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.

Am plasat o comandă, pot adăuga un produs nou?

Comanda va fi procesată în scurt timp de la plasarea acesteia, așa că soluția este să plasați o comandă nouă pentru produsul nou.

Cum pot returna un produs?

Satisfacția voastră este prima noastră grijă. Puteți returna un produs nepersonalizat, dacă nu sunteți mulțumit, în maxim 14 de zile de la primirea comenzii și veți primi banii înapoi după ce vom primi pachetul returnat. In cazul in care produsele vor fi restituite, se va rambursa clientului doar pretul platit pentru produsele comandate, fara costurile de transport respectiv curierat. Costurile de transport vor fi suportate integral de catre client, iar in cazul unui retur, acestea nu vor fi rambursate clientului.

PRODUSE PERSONALIZATE

In cazul produselor personalizate nu exista optiunea Plata Ramburs si nu exista nici posibilitatea returnarii produselor comandate.

Cum pot schimba un produs?

Momentan nu oferim posibilitatea de a schimba produsele comandate. Dacă vreți o altă mărime sau un alt produs, vă rugăm să plasați o altă comandă. Apoi returnați produsul pe care nu doriți să-l păstrați. In cazul în care produsele vor fi restituite, se va rambursa clientului doar prețul plătit pentru produsele comandate, fără costurile de transport, respectiv curierat. Costurile de transport vor fi suportate integral de către client, iar în cazul unui retur, acestea nu vor fi rambursate clientului.

PRODUSE PERSONALIZATE

În cazul produselor personalizate nu există optiunea pentru Plata Ramburs și nu există nici posibilitatea schimbării produselor comandate.

Pot comanda prin telefon sau email?

Nu primim comenzi prin telefon sau email. Vă rugăm să plasați comenzile pe site-ul nostru.

Dacă nu ați găsit un răspuns printre întrebările de mai sus, contactați-ne.